tisdag 30 oktober 2012

Kackafoni i huset.

Sen igår kväll har Mervil varit fastande, och kl 9 får han dricka vatten sista gången innan det är dags att åka till veterinären.
Och hundens matskål är också bortplockad så inte Merv går dit och knycker.

Behöver jag säga att det är en jäkla kackafoni här nu?
Dom blänger på mig, far omkring och retar varann och är allmänt knasiga.
Dom är ju liksom vana med frukost den här tiden.
Jag ska så snart Mervil förhoppnings somnar till en stund låta hunden knapra i sig lite frukost, men då får jag smuggla in matskålen i nåt annat rum.

Jag sa till veterinären när jag beställde tid att-Stackarn, han kommer ju svälta ihjäl. Men det var absolut ingen fara berättade hon, så jag får väl lita på det då.

Frågan är om jag själv kan äta frukost utan att få dåligt samvete idag?

Jag ska pyssla ihop en skön vilohörna till Mervil så han får ligga i lugn och ro sen när vi kommer hem.


Och så tänkte jag passa på att tipsa er som har små monster  att det blir spökkväll på Swedbar för barnen i morgon Onsdag.
http://swedbarmusic.blogspot.se/2012/10/till-foraldrar-barn-spokkvall-pa.html


Inga kommentarer: