onsdag 28 november 2012

68.320 kr rakt in på mitt konto..

När man tittar ut och tänker på hur lång tid det faktiskt är till sol och värme igen så känns det lagomt skoj.
Jag blir så förbaskat less på sånt här kallt och trist väder så jag önskar jag vore en björn som gick i ide fram till våren.

Robban ligger nerbäddad med hosta och halsont just nu.
Hoppas det går över snabbt och att vi andra slipper få det.

Jag är så trött och seg i hela kroppen och småfryser mest hela tiden.
Jag brukar ju annars gilla när det är svalt på gränsen till småkallt, men nu huttrar jag in i benmärgen känns det som.

I natt drömde jag att det hipp som happ kom in 68.320 kr på mitt konto.
Vore ju verkligen skitskoj, men undrar varför just 68.320 kr..Varför inte 68000 eller 68500..
Och undrar framförallt vart dom kom ifrån.
Jag skulle då köpa världens största burk snabbverkande vitaminer och ett par skitvarma raggsockor.

Nej, nu ska jag göra nån slags nytta.
Inte för att jag har lust, eller för att jag ens måste, utan för att jag känner mig småirriterad och ska försöka få tankarna åt nåt annat håll ett tag.

Senare måste jag iväg ner på stan vilket inte lockar ett dugg.




Inga kommentarer: