tisdag 20 november 2012

Nyttodag.

I morse när vi drack vårt kaffe så passade vi på att betala räkningar, och i eftermiddag ska vi fylla skåp och frysar.
Så det betyder att jag ska torka ur kylen och inventera och rensa lite.
Avfrostning av frysarna behövs inte göras nu-tack och lov.

Jag hade tänkt ta en tvätt-tid nu på morgonen, men det är lite svårt när tvättmedlet är slut. Jag som tyckte jag hade hamstrat på ordentligt av det.
Tydligen inte tillräckligt.
Jag får se om jag bokar sista passet istället, då blir det lagom att sätta igång efter vi handlat.
Jag får se hur jag gör, för jag har även planerat en liten surprise till aftonen.

Jag är skapligt trött känner jag, men har inte tid att ta nån sovmorgon för jag ska plocka och greja klart här, och går jag och vilar så blir det så segt att sätta igång efter det.

Lika bra att bränna på en panna kaffe och kicka igång dagen då.



************

Hahahahaha!!


Inga kommentarer: