måndag 19 november 2012

En önskan, en enda.

Pratade med en vän och vi kom in på det här med att om man fick önska en önskan, nästan vad som helst vad skulle man önska då?
Man får inte välja det där vanliga som fred på jorden eller megastorvinst på lotter osv.
Min önskan vet jag direkt.
Lite egoistisk kanske, men man fick ju önska vad man ville, eller hur?
Jag skulle önska att all värk försvann från kroppen och aldrig återkom.
Det vore grejer det!
Ganska smart önskan enligt mig, för försvann värken så skulle så mycket annat bra komma på köpet så att säga.

Så ser nån den där fen med sitt trollspö så skicka hit den.

***********

Igår på kvällskvisten blev vi sugna på pizza, så Micke o Robban for iväg och hämtade.
Jag o Micke delade på en pizza med tonfisk o lök (en av mina favoriter), men jag åt knappt hälften av den halvan jag hade, så Micke tog med resten till jobbet att smaska på till frukost.
Men jag kan ju ärligt säga att nu hade det smakat gott med en bit kall pizza.
Jag får fixa ett par mackor i toasten i stället.Inte fy skam det heller.

***********

Idag har jag tänkt fortsätta med evighetsprojektet-rensa o röja.

Men först frukost, mer kaffe och en skvätt liniment.





Inga kommentarer: