lördag 22 december 2012

Nyårslöfte till mig själv.

Efter tolvslaget detta Nyår så ska jag vända om totalt på olika sätt och starta ett nyttigt liv.
Det betyder...
Att jag ska skaffa medlemsskap på Arena i Fagersta och börja träna.
Japp!!
300 kr i månaden borde jag vara värd att lägga på mig själv tänker jag.
Och jag har skaffat mig en träningskompis så vi går tillsammans i början när vi är rädda för alla vältränade människor som finns där.
Alla är vi barn i början..

Jag har länge velat börja träna, för det finns inget som är så skönt som känslan efter ett hårt pass,men jag har inte vågat gå då jag är ett fetto,men vänta bara..Nu jäklar!

Liksom..Jag har gått upp ca 20 kg sen Micke o jag träffades och det är åt helvete!
Jag mår inte bra, inte bra alls!

Låt säga denna tid nästa år, då ska jag lägga upp före o efter bilder.

2013 ska bli MITT år..

Tack o hej!



4 kommentarer:

~ INA ~ Inas☆House sa...

Hej!
Jag ska också lägga om kosten efter nyår. Kilorna har smygit sig på och jag mår inte bra känner jag. Hoppas att du hittar en träningsform som passar dig. Jag ska nog fundera lite på vad jag vill börja med. Men nåt ska jag nog också hitta. :)

Ha det bäst!
Ina

Catta sa...

Ja, nu finns inga ursäkter längre känns det som, och snart är sommaren här och då är det inte skoj att vara tjockis.

Jag har också funderat flera gånger på att börja simma, men det är just att ta det där steget och sätta igång.

God Jul i Stugan till Dig :)

Per-Anders sa...

Jag har ju lovat mig själv liknande förändingar i levnadsvanorna och känner mig riktigt taggad. Inget är så viktigt som hälsan.

Catta sa...

Helt rätt..Det är ju bara fördelar med det :)