torsdag 3 januari 2013

NU har jag bestämt mig.

Jag kommer jag att sluta skriva i denna blogg.

Har funderat fram o tillbaks ganska länge och jag känner att det är dags att lägga denna till handlingarna .

Den kommer finnas kvar, liksom min förra för ibland vill jag gå tillbaks o läsa om speciella saker som hänt osv.

Jag vet att jag inte kan hålla mig ifrån att blogga så därför kommer jag snickra ihop en ny blogg.
Om det blir idag, imorgon eller nån annan dag vet jag dock inte-det visar sig.

Om jag lägger ut nya adressen här visar sig också.
Det är nåt jag ska fundera på lite mer.
Men hur som helst. Ni som brukar kika in här kommer att få den nya adressen-om ni vill.



Jag har nyss ätit lite frukost och ska gå och vila en stund känner jag.
Inatt har jag legat och glott på månskenet som sken in så ljust mellan persiennerna, och snorat och småfrusit till o från.
Fram till nån gång efter 3, för då kom sömnen och nockade mig.
Tänk att det kan vara så skönt att känna när sömnen kommer och bara vaggar in en så där mysigt.
Mindre skönt när den gör det dryga två timmar innan klockorna ringer.

Hörde även inatt när jag och månen hade dejt att Robban snorar,hostar och nyser och även min kära Man snörvlade till då och då.
Jag ser fram emot helgen för då ska vi nog sova, sova och sova så mycket vi hinner och orkar.

Nu vila en stund.

4 kommentarer:

Anna-Maria sa...

Så fort du har snickrat ihop en ny blogg så vill jag givetvis ha adressen! Kram

Engsir sa...

Jag vill också gärna ha den nya adressen.

Per-Anders sa...

Lite synd tycker jag. Men det ska kännas kul att blogga, och det är viktigt att man känner själv hur man vill ha det. Hoppas du börjar blogga igen när du känner dig redo.

Catta sa...

Klart ni ska få nya adressen, så snart jag funderat klart på namn osv.

Tänkte sätta mig idag och pyssla lite. :)