tisdag 1 januari 2013

Nu så..

Igår var inte Hårbollen lika rädd för smällare som förra Nyåret, men hon tyckte ändå det var mysigt att ligga inrullad i en kofta en stund.
Men sen for hon omkring som vanligt och verkade inte tycka det var så farligt.
Skönt för henne.


När det började smälla ute så blev Mervil liksom deprimerad, det syns nästan på minen här,eller hur?
Men det gick ganska fort över och då satte han sig i ett fönster och kollade på spektaklet, och mitt under värsta smällandet vid 12-slaget så var han ute på balkongen och kikade.

Micke göder denna katt så han är ganska tung nu.

Här om dan när vi var o handlade så dök en tjej från F-P upp och ville fråga oss vårt bästa minne från 2012.
Det året kan ha varit det konstigaste nånsin, med mycket tråkigheter, så det stod liksom helt still..
Pinsamt..Jag ser ut som en boll, men det är bra då måste jag verkligen ta itu med fettet.


Min kära man har nu längre hår än mig..
Jag tycker det är jätteskönt och det ska bli skoj att se hur det blir när det blir längre.
Är det sant  att håret brukar bli tjockare när man kapat av allt så vore jag supernöjd eftersom jag normalt har så stripigt och tunt hår.
Det verkar iaf bli mörkare än vad jag hade innan.

Min Kära kusin Sussie visade bild på en så snygg klänning hon köpt sig.
Märket heter Desigual och är ett Spanskt märke,och jag googlade lite på bilder och sprängdes lite lätt när jag såg hur mycket snyggt som fanns.
Urläckra färger och mönster.

Bild lånad HÄR

Finns så mycket fint, och jag vet ju vad jag kommer att shoppa om vi nån gång åker till Spanien.





Inga kommentarer: