måndag 8 juni 2009

Men Nu Jävlar är Fan Lös !!!

Hade nyss en "nära-döden-upplevelse"..Fy fan säger jag bara !!
Hade diskat o grejat lite i köket och skulle ta mig en dusch,och när jag satt o pinka innan duschen så ser jag nåt i ögonvrån som rör sig på golvet..
Likt en målsökande missil vänder jag mig o kollar vad det kan vara,och tro mig, när jag ser fanskapet så hoppade jag som ett psyk ut från toan. Tack o lov så verkar mina höjdhoppsrekord jag hade i skolan fortfarande finnas kvar.Kanhända dom ligger väldigt gömda,men när dom behövs så funkar dom bra.
När jag är i säkerhet utanför toan,så börjar hjärnan arbeta.Hur ska jag kunna duscha?jag måste ha bildbevis på idioten,hur får jag bort fanstyget?
I ren chock springer jag o hämtar kameran,går in i toan igen (hur det kan va möjligt) och tar en bild på eländet. Kommer sen på när jag står där att den blockerar ju vägen ut,så jag sätter på duschen,greppar en flaska toaspray(med skogsdoft) och börjar spraya mot den..Den blev galen och gjorde sig redo för anfall (såg det ut som i alla fall),men jag överlistade den jäveln och sprayade som fasen på den..Till slut sprang den mot duschen (vilket jag hade planerat att den skulle ),och när den befann sig där så tog jag duschhanddaget och öste på med massa hett vatten..He,he den kämpade ett tag,men sen liksom gav den upp..Äckel !
Jag tog min dusch,men det är lite jobbigt att tvåla in ansikte o ögon när man måste ha ögonen öppna för att se så ingen mer kommer.
Jag har absolut ingen som helst förståelse för såna vidriga typer,och kan jag döda dom så gör jag det med glädje,sen skiter jag i om nån säger "alla djur har väl rätt att leva"..Jo,visst,men inte i närheten av mig !!
Do not R.I.P ditt äckel !!

2 kommentarer:

Ewe sa...

Vilket jäkla monster till spindel!! Huga!

ewe sa...

Hihi, hoppas du hann göra klart dina toalettbestyr innan du var tvungen att fly fältet:)

Håller förresten på att leta efter en kompis till Finis, hittade på en blandis mellan chihuahua o Lhasa på blocket som jag har mailat på i dag, hoppas det blir något där. Tror Finis skulle gilla att ha en kompis:)
Allt bra med Gluki?