tisdag 13 juli 2010

Centurion AIRCOOL/5

Hittade en Aircondition på nätet.En ganska billig..Det är väl inte den bästa på marknaden,men den kanske svalkar lite dom värsta nätterna.Vad tror ni om denna? Tryck HÄR för att se den.

Annars om jag fattat rätt så andra AC,n måste man typ göra hål i väggen,och även fast det varit hål o läckt från taket här tidigare,så tror jag inte att Hyresvärden skulle uppskatta om vi gjorde hål i väggen..He,he..
Och dom modellerna är alldelens för dyra för oss..SÅ viktigt är det inte att få en god natts sömn.
Finns annat som isåfall är högre prio att skaffa.

Jag tappar dagar känns det som..Trodde idag att det var Onsdag,men det är det ju inte.Tänkte ta "helgstädningen" idag,men nu har jag ju en dag "tillgodo" så då struntar jag i städningen idag..Eller jag får se hur jag gör.

Tror det är dags att skaffa ett par nya vardagsskor/sandaler för dom jag går omkring i nu är så slitna under så igår trampade jag in en liten pinne rakt in i foten som gick av när jag skulle dra ut den..Aj,aj..Får operera lite sen.

Jag gjorde ju pastasallad igår med massa gott i och idag ska jag fundera ut nån annan enkel mat,kanhända jag tar fram nån "rest" från frysen.Det blir enkelt o bekvämt att bara värma på.

Rubriken på detta inlägg säger ju helt enkelt "Aircondition",men det blev ett jäkla virrvar av annat så nu slutar jag för denna stund.
Adios!

Inga kommentarer: