måndag 12 juli 2010

Kallt är gott..

Jag stod på skallen i frysen för en stund sen och skulle lista ut nån mat till i eftermiddag.
Korv,kycklingfile,fisk,massa grönsaker,köttbitar och en stor oxfile,och rester till tusen fanns bland annat..Men det känns för jobbigt att äta varm mat,så jag ska nog fixa till en kall pastasallad.Räkor,pasta o lök finns hemma,men jag slipper inte undan isåfall,utan måste ner och handla lite Avokado,Tomat,Fetaost och Creme Fraice eller Turkyougurt och fixa en god dressing/sås..Puh..Jag var ute på en promenad med hunden för ett tag sen,och det är riktigt varmt.Om jag lägger på ett kol så skulle jag hinna fixa salladen,packa den bland kylklampar och ta med lite bröd o dryck och sen stämma träff med Micke när han slutar,nere vid vattnet.Jag ska snoka lite med honom om han känner sig trött idag,för är han det då tar vi det en annan dag istället.

Nu jäklar anamma blir det den där svala duschen..Adios!

Inga kommentarer: