måndag 15 november 2010

Utvecklingssamtal och promenad

Gich bra på skolan,mycket bra.Robban fick massor med beröm och det är ju alltid roligt.Fortsätter han så här så kommer det bli kanon för honom.
Heja Robban!
Och istället för att gå direkt hem som tar ca 7 minuter så tog jag en liten omväg på ca 45 minuter.
Träffade på mitt Söta Barnbarn utanför Coop och han berättade för mig att han har kräkits jättemycket och tyckte det var ganska skoj,och så naturligvis att han snart ska åka skridskor,med sin klubba och pucken.

Nu ska jag ta en halvtimme på spikmattan,sen ta itu med den här dan.


2 kommentarer:

Jannica sa...

Skönt med bra från skolan! :):). Härligt du med har spimatta. De använder jag med, försöker fast min bror som har rummet i garaget tar den och vägrar ibland att komma in med den ;P Skönt för mina muskelknutar och framförallt för avslappningen :D

Anonym sa...

Heja Oppe, vad roligt när det går bra för ungarna. Kram Blomman