måndag 20 december 2010

Lång natt.

Tänk att det är lika varje gång.Natten från Söndag till Måndag är alltid så lång.
Vi brukar lägga oss ganska tidigt just på Söndagar,men då ligger vi och babblar en lång stund och när det sen väl är dags att somna så vrider och vänder vi på oss ett antal gånger innan John Blund kommer.
Inatt var en sån riktigt lång och dryg natt.Jag vet inte hur många gånger jag vaknat,antingen för det varit för varmt,eller för kallt osv..

Idag ska vi storhandla och det är så skönt när det är klart och allt är inpackat i skåp,kyl och frysar,men just den där stunden medan man handlar och packar varor är vi gärna utan.
Jag är riktigt seg idag känner jag.Ska fixa lite mer kaffe sen ta itu med att betala räkningar så är det klart.

Tänkte visa er hur mycket katterna har växt.Blev så full i skratt i helgen när vi hittade dom mysandes med sin "Mamma"
Denna bild är från när dom flyttade in hos oss.

Och denna bild är från nu i Lördags..Dom krossar ju nästan Sumpli..


Tillägg:
Nu bröt jag ihop igen..Kollade igenom detta inlägg och såg ett rejält stavfel.Jag avskyr att stava fel,och dom gånger jag inte märker det är det ju som det är,men när jag märker att jag gjort det så bryter jag ihop..
FY F*N!!
Jag hade skrivit "analgånger" ist för antal gånger..Hujja!

1 kommentar:

Jannica sa...

Hahaha, naaaw, gud va sött :D