lördag 18 december 2010

Tack,men nej tack!

Jag fick ett erbjudande i mailen om att bli modell för en dag.
Jag fick förra året eller när det var ett sånt erbjudande och då tackade jag ja.Det var gratis då.Men ju närmre den dan kom att jag skulle dit,och framförallt efter jag sett andra "The Studio" bilder så sket jag i det.
Det är absolut inget fel på dom som är på bilderna,det är klart man vill känna sig extra fin nån dag,men det som jag stör mig på är att fotografen verkar sakna fantasi för varenda bild är likadan.
Det är "röret" "spegeln" och "vinden" på varenda jävla bild.
Spegelbilderna är nog dom värsta..
Så till er på "The Studio" Tack för erbjudandet,men jag fixar mina egna bilder.Jag lägger mig platt på en spegel med ett treorör brevid mig och Micke kan hålla i fönen så mitt hår fladdrar i vinden.

Inga kommentarer: