onsdag 6 april 2011

Ett tips!

Om ni ska duscha och inser att både shampo och balsam är slut,så strunta i att försöka göra som jag gjorde,och sätt istället upp håret i en tofs eller nåt tills ni handlat hem det.
På männens duschgrejer står det "for hair and body",så jag tänkte att det funkar väl,så jag tog sånt..
Nu har jag en stunds pyssel framför mig att reda ut detta.
Strunta i datumet,för det blir så när man tar ut batteriet ur kameran.


Posten kom för ett tag sen och jag fick hem detta söta armband som jag vann i en tävling.Kul.

Jag har ju vunnit ett till armband,men det har inte kommit än.

Nä..Nu ska jag utöva lite plockepinn eller nåt med håret,o sen möta min Fina på stan.

2 kommentarer:

Simzalaboom sa...

Det är lite Sadako-varning på dig = läskigt... Min iPhone är just på väg till dig med Bamses balsamspray!!!

Catta sa...

Jag vet..Jag blir ju rädd för mig själv..Jag hörde att någon var utanför dörren inatt och gissar att det var iphone som kom,men jag vågade ej öppna för jag trodde det var nån galning.. :O