onsdag 6 april 2011

Men i alla fall så..

Jag tycker videkissar är ett skitsött vårtecken.
Hittade dessa igår när jag gick med hunden.


Vet inte vad det är för fel,men nu har till o med Micke börjat sova dåligt.Han som nästan aldrig vaknar på nätterna vaknar nu också flera gånger varje natt.
Kan det va så att vi behöver skaffa oss nya madrasser kanske? Jag skulle tro att det vore en bra idé,för dom vi har nu är ju inte direkt bekväma. När jag tänker efter så är dom hemska.Tur vi har en tjock bäddmadrass i alla fall,så det inte ploppar upp en fjäder i ryggen nån natt.

Nå,det får också bli en sån där-"nån-gång-sen" sak vi skaffar oss.Finns annat som ligger före på priolistan.

Jag försöker fundera ut nån mat,och idag känns det lite som fiskdag..Micke ringde just o undrade om vi ska ses på stan och handla tillsammans och det lät som en bra idé tycker jag.

Jag är fortfarande så trött och skulle bara vilja sova,sova,sova..Men det funkar ju inte.

Ska göra ett ryck här o sen klippa o fila ner naglarna..Är trött på dom,på håret,på mig själv och på massa annat som jag funderar på.

Adjö.

Inga kommentarer: