onsdag 26 oktober 2011

Behövs inte mycket för att bli glad..

Spegeln är uppe. Jag var skitnervös förra natten att den skulle ramla ner och gå i tusen bitar, men Micke lugnade mig med att den skulle inte falla..Han hade minsann pluggat och grejat.

Den ser ju ganska liten ut på bilden ( för jag har beskurit bort massa trams) Hahah, men den är nästan 180 cm hög och typ 80 cm bred, och ja, vi har högt till tak..Skithögt faktiskt.
Nåväl..Snygg som satan är den.


Fyndade en lampa idag på loppisen..
Kanhända foten får fortsätta vara vit, eller så får den förlika sig med att få en aning "guld" på sig..25 Kr.



Nu ska vi äta kvällsmat..Väldigt sen sådan. Hamburgare med bröd till Micke o Robban, o hamburgare med sallad till mig.

Hej hopp.

2 kommentarer:

Mirimis sa...

som sagt, lite kan göra en väldigt glad!!!
Snygga grejer du fixat.

Catta sa...

Så sant min vän.. Man kan bli glad av det minsta lilla.

Jag bara älskar att fynda på loppis.Hellre få nåt som inte alla har till en bråkdel av priset alla andra betalar för sånt som alla har :))
Kram <3