torsdag 29 mars 2012

Vad jag menar.

Såg lite knasigt ut ser jag när jag har skrivit att jag inte är den släktkäraste människan..

Klart jag gillar min släkt.

Det jag menar är att JAG inte direkt rusar till olika kalas, tillställningar osv( har ingen betydelse om det är släkt eller vänner/bekanta). Är och har nog aldrig varit nån som känner mig speciellt bekväm i alltför stora samlingar folk.
Som när vi gifte oss exempelvis..Puh säger jag bara..Fast det var skoj såklart.

Jag hoppas ( och tror) att dom flesta förstod hur jag menade, och att ingen tog illa upp.

För övrigt så är jag inte direkt på topp just nu.
När nåt blir bra så dyker nåt annat skit upp.
Har en visdomstand som jävlas och månadens påminnelse om att jag tillhör ett kvinnligt kön, vilket gör mig så trött så jag skulle vilja sova en vecka.
Men det går väl över..Ja, det ena i alla fall.

Nacken känns dock bättre än den gjort på väldigt länge vilket är skönt.

Over and out.

2 kommentarer:

Fam. Strömberg sa...

Jag är percis som du, gillar inte stora tillställningar, rusar inte direkt när någon fyller år!
Hoppas det löser sig med visdomstanden och nacken och allt annat!
Kram

Catta sa...

I dom flesta fall blir det ju oftast skoj ändå, men jag stannar oftast hellre hemma just för jag har aldrig någonsin nåt fint att ta på mig och känner mig bara obekväm och besvärad. Och så ser jag hur fint alla andra klär sig. helt sant. Jag tror jag aldrig kunnat haft just dom kläder jag har velat haft pga att jag prioriterar alltid nåt eller nån annan före mig själv.
Så alltid när jag vet att nåt sånt närmar sig så kommer den där klumpen i magen..