torsdag 26 april 2012

Give me some space...

Och space fick hon..
Bilden är skitliten, men för den nyfikne så högerklicka på bilden o öppna i ny flik, då kan den bli jättestor..Klickar man bara som vanligt så blir den kanske liten..


Igår fick vi ett mycket trevligt mail från en person vi inte haft kontakt med på ganska lång tid.
Jag vet inte om H*n vill att jag skriver ut det här så jag avvaktar med det.
Känns bra.

Och så är jag glad för min Kusin och hennes Dotter som har tillbringat massor med tid på sjukhuset på senaste tiden, men som nu får vara hemma igen.
Såklart får dom åka in på återbesök, och det kommer ta tid innan lilla E är återställd, men vilken kämpe hon är/har varit.

Gillar såna mornar när Robban vaknar av sig själv långt innan hans klocka ringer, annars kan tonåringar ibland sova som stockar.

Idag är det mulet och lite trist väder. Vädergudarna verkar inte riktigt ha fattat att människorna behöver sol..
På tal om sol. Svärföräldrarna dra iväg på en 2-veckors solsemester på Söndag morgon.
Hur härligt är inte det? Och när dom kommer hem igen så måste ju våren vara här på riktigt..
Mysigt värre.

Jag ska rejva lös här så det är klart, och under dagen ska jag lägga ut bilder på mina skojiga planeringspyssel jag kom på. Det kommer bli så gulligt när det blommar sen.
Skulle eventuellt behöva in på banken idag. Det är väl öppet längre på Torsdagar. Till 18 tror jag, så då behöver jag inte stressa ner bara för det.


Ska boka tvätt-tid till imorgon, så jag måste ner och handla hem tvätt & skölj för det glömde jag igår..Å nån slags mat ska jag tänka ut..
Fisk kanske.

I morse när klockorna ringde så mumlade jag till Micke att- sov, det är Lördag ! Jag ville verkligen att det skulle vara det för just då kl 04:45 så sov jag så himla gott.
Jag måste lösa gåtan med varför man sover som skönast när det är dags att gå upp.

Så, nu ska jag sätta igång.
Har en känsla av att min mobil snart börjar pipa som en rabiat koltrast.
Sicken tur att man kan sätta dom på ljudlöst ibland.

Var snälla mot varann <3

Inga kommentarer: