torsdag 26 april 2012

Regnet det bara öser ner..

Jag skulle ju visa mina planteringsgrejer, men jag får göra det senare för jag hinner inte nu.

Jag ska möta min Kärlek på stan om en timma och göra lite olika ärenden.. :)

Funderade ju på fisk till middag, men jag orkar inte meta idag så alternativ nr 2 kan bli en paj som jag nyss såg recept på.

Låter inte detta gott ?
Paj med ädelost och purjo..
Fast jag kan nog tänka mig att slänga i några skinkstrimlor också.
Och en fräsch sallad till..Det är gött det.

Nåväl, vi får se vad det blir.

Eftersom regnet öser ner, så skippar jag både smink och hårfix..Känns som onödigt.
Eller lite mascara måste jag ha..Å en gnutta lipgloss.


För övrigt så visade jag upp ett riktigt fynd för Micke som jag handlade igår.
Ni vet ett sånt myggnät man sätter över t.ex hela balkongdörren.
20 spänn på pickaboo. Inget att fundera över direkt.
Så skönt att kunna sova med balkongdörren öppen på sommaren utan att få in massa äckel.

Micke började garva när han kollade på den, och jag undrade lite surt vad är det för fel?
-Denna skulle kanske passa över en lekstugedörr möjligtvis..
Hmm.. Jag kollade inte så noga vad det stod för mått på det där nätet när jag köpte det.
Sen blev jag så där smart så jag sa-Ja, men jag vet vad vi gör! Vi sätter ju naturligtvis den över halva dörren bara....
Då sa inte Micke nå mer..Han bara blängde på mig och så skrattade han igen.

Han är så söt min Man..Hahaha

Men nu ska jag hoppa i regnkläderna och dra om en stund.
Hörs sen.

Var snälla <3

Inga kommentarer: