torsdag 26 april 2012

Ok..Mina odlingspyssel, haha..

Jag skrev ju förut i nåt inlägg om den där trälådan som satt fastfrusen i isen vid parken, men som min Make en dag riktade en välriktad spark mot så den lossnade och jag skuttade lyckligt hem med den...Jag ville ju plantera nåt i den.
Nu har jag planterat luktärt, och så fixade vi ett hjärta som den får klättra på.
Lite charmigt blev det väl ? Blir ju såklart bättre när det växer mer.


Och denna..Hahaha.Jag och alla mina jäkla förpackningar och burkar jag sparar..Men jag fick användning för en tom bag-in-box förpackning.
Jag spanade runt i köket efter nåt "skoj" att plantera i, och där stod den och bara skrek-Ta mig!!
Detta kommer ju bli som ett litet konstverk..Ett favoritvin som det "bubblar" blommor ur.
Spiralerna har jag tänkt ska se ut som just bubblor som stiger ur vinet..Ni fattar.
Bubblor tänker ni nu och undrar..Jo, men jag vill dricka mitt vita vin blandat med sprite eller nåt, så där kommer bubblorna.
Lite skoj, eller hur?

Så om det regnar så får jag väl skydda "väskan" eftersom den är gjord i papp.

Jag är nöjd faktiskt, och blir ännu mer övertygad om att jag skulle passa på landet och påta i jorden och hålla på..Hahahaha

Inga kommentarer: