torsdag 24 maj 2012

Duracellkanin...

Nej,inte direkt.
Nu är jag helt slut.Tog upp sista tvätten för en stund sen, och har härjat på här inne med allt möjligt.
Fönstren är putsade, stora garderoben halvfärdig, och så har jag sorterat och slängt massa jäkla trasor till kläder,och ett gäng skor blev slängda också.
Hade tänkt sitta ute en sväng,men har inte hunnit.Men lite luft har jag fått tillsammans med hårbollen i alla fall.
Nåväl.Nu orkar jag inte göra nåt mer idag så jag fortsätter i morgon bitti. Dock utan t-stugan tack o lov.

Idag blir det ingen avancerad mat,utan korv och makaroner får duga.
Skulle vara gott med glass senare, men jag ids inte fara ner på stan,så det får vänta.

Måste vattna balkonväxterna kom jag på, så då gör jag det på en gång,annars glömmer jag det.


Känns som tidig kväll är en bra idé.


Inga kommentarer: