lördag 26 maj 2012

Solsken

Härlig dag idag. Vi ska cykla iväg en sväng och handla hem nån slags kall föda och sen blir det solhäng resten av dagen. Härligt,härligt.
Köpte igår massor med frysta jordgubbar på coop,dom sålde dom för 10 kr påsen 500 gr, så det blir ju isvatten med jordgubbar så det står härliga till.

Vi har skrattat ihjäl oss igår åt den där pilatesbollen..Micke visade mig olika övningar som vi kollade på tuben, och när jag skulle testa så mycket riktigt ramlade jag av den..Hahaha
Men jag tror att om och när man får in tekniken så kan det nog vara en ganska bra grej,för man känner ju att man måste använda sina olika dolda muskler.
Denna lilla sång kom som lägligt efter att Micke for runt med bollen.

Jag har även bestämt mig för att klippa mig rätt så kort, så fort jag får råd till det.Ska försöka hitta bild sen hur jag har tänkt,men orkar inte nu, och sen gäller det att få en frissa som fattar hur jag menar. Så därför vore ju en bild bra,haha.
Och så skulle jag vilja sätta i miljoner ljusa slingor, i olika ljusa nyanser så det blir lite liv i skallen.
Jag vill gärna klippa mig exakt nu, men det går ju inte om jag inte gör det själv.

Jag har nog sagt att jag trivs bäst i längre hår, men det är så förbaskat fult att ha längre hår när det är nada liv i det.Liksom långa spretiga strån som ser förjävliga ut, så kort får det bli.


Nu ska vi strax fara iväg.

Hej Hopp i solen.

Inga kommentarer: