torsdag 28 juni 2012

Jag är så bortskämd.

Se där,se där..Idag fick jag helt plötsligt ett litet paket i brevlådan.
Ett lipgloss från Idun Minerals.
Lyllos mig,då jag läst om dessa och dom ska vara bra och miljövänliga och sånt..Men aldrig i livet att jag betalar 170 spänn för ett gloss..No way!! Matolja funkar också.
Men nu fick jag ett gratis :))
Nån måste gilla mig. <3

Utsikten idag gick inte av för hackor.
Varför störa dom när dom pratar mat liksom?
Den där häcken har jag förmånen att se varje dag..Lyllos mig igen,eller hur?


Gamla nya nycklar har jag fått..Jag älskar ju nycklar-helst gamla då..Så..Guess what?? Lyllos mig igen ;)


Å som inte allt detta var nog så har jag fått en armabnd..Men halleluja-lyllos mig!


Herreshit vad jag är bortskämd ..

Skulle aldrig orka med att skämmas bort varje dag..Gud så tråkigt det skulle bli..

2 kommentarer:

Therese sa...

Hahahaha ja fy fan vad tråkigt det skulle vara!!! Skulle jag heller aldrig vilja... Näpp, absolut inte men mycket fina grejer i allafall ;)(Jag vill oxå ha!!)

Catta sa...

Ja,eller hur att det skulle bli trist.
Små rara grejer då och då slår bra mycket högre än typ en ferarri..Hahahaha