fredag 24 augusti 2012

Nu närmar det sig.

Fick hem mina gåstavar igår så nu är det inte länge kvar innan jag ska försöka mig på mina PW,s igen.



Men jag måste införskaffa mig ett par ordentliga skor att gå i.
Skulle vilja få tag i ett par gymppaskor med lite högre skaft så kanske skruvfoten känns stadigare tänkte jag.
Kom hem reklam från intersport igår och där var det rea på ordentliga promenad/träningsskor,men 4-700 för ett par skor är helt uteslutet.
Visst vore det säker bra med ett par riktiga,men det är alldeles för dyrt.

Skorna jag har nu tänker jag inte ens försöka promenera i för det är strax hål under dom,och på ena skon är det redan ett hål på sidan.
Man skulle kunna säga att dom är välanvända.

Ska sätta igång dagen om nåt tag,men först en stund på spikmattan.

Adios.

1 kommentar:

Anonym sa...

Dyrt med 400 kronor???