fredag 24 augusti 2012

Rivibejnilläspjälli

Rivibejnilläspjälli är ett slags finskt ord som betyder revbensspjäll.

Och det är exakt vad min man har slängt in i ugnen för en stund sen..Lite så där nonchalant och snyggt som Tv-kockar brukar göra.

Jag kanske ska börja göra små filmklipp när min Älskling pysslar i köket.
Jo,men det tror jag nog.

Om en stund ska jag be honom hjälpa mig bära ut balkonglådorna och så tippar vi ut dom stackars öken som ser ut som nåt som djävulen spottat ur sig.

Idag var jag en snabbis på loppisen när jag väntade på Micke och hittade en skojig bok som jag har tänkt ge till våra Grannar som annars bor i Spanien,men nu är här...Och snart åker hem igen.. :(

Idag fick jag två rabattkoder som jag har använt till att köpa en ögonbrynspenna och ett nagellack i en så snygg färg som kommer passa bra i höst.
Fri frakt var det också,så jag behövde inte betala en krona för sakerna.
Gratis ÄR gott! :)

Nähäpp..Ut med blomlådorna.

Inga kommentarer: