torsdag 27 september 2012

Hej alla glada.

Jag sitter och pysslar lite med en skojig sak som ni får se när det blir klart,och så väntar jag på att det ska bli lite ljusare så jag kan fortsätta sy på Hårbollens regnjacka.
Märket det igår när jag satt vid maskinen att vi har väldigt dålig belysning i köket för sånt pyssel.

Jag ska verkligen försöka få tag i en symaskin,för jag har så mycket saker jag vill sy,och det är väldigt avkopplande.
Dock så kom en liten Mervil och härjade loss en vända bland alla dekorband och spetsar som låg på bordet. Han var helt galen ett tag,och snodde med sig nåt band och drog iväg med ett bredställ i hallen..Hahaha.

Idag är det även Torsdag så ett besök på Kyrkloppisen har jag tänkt hinna med.och hinner jag iinte idag så tar jag det nästa vecka.

Har så mycket skoj att se fram emot nu så jag känner lite att jag kanske spricker.Skulle vilja vråla ut och berätta,men jag ska inte göra det.Inte riktigt än i alla fall.

Jag skrev tidigare för nån/några veckor sen att det känns som att det kommer bli en bra tid framöver,och jag kan ju berätta att det verkar stämma riktigt bra.

Lite lustigt.
Min första blogg hette "Bättre o bättre dag för dag".
http://cattastrofcatt.bloggagratis.se/
Fast det var inte den första,för jag började blogga nån gång 2006 om jag inte minns fel,men jag tror att den allra första bloggen är deletad ut i världsrymden.

Denna blogg heter "Ännu bättre dag för dag"

Så om det ska fortsätta så här så kanske jag får byta namn till "Så förfärligt mycket bättre dag för dag"..
Nej,jag ska inte byta namn,men skoj är det att det känns och är så.

Nu ska jag fixa frukost och lite mer kaffe,sen fortsätta greja.
Ska ge mig iväg ner på stan senare och handla tvätt och sköljmedel och hoppas på att det finns en tvätt-tid i morgon bitti.

Hej hopp.

2 kommentarer:

Therese sa...

Spännade, blir ju väldans nyfis nu ju hahaha...! Berätta nu innan du spricker ;)

Catta sa...

Ja,nog är jag sprickfärdig allt :)
Jag ska berätta så snart jag bara kan :)

Kram