lördag 17 november 2012

Ibland undrar man..

Som sagt. Ibland undrar man en massa saker, men just idag undrar jag vad vi ska hitta på för föda.
Det löser sig såklart, men ibland blir det lite krångligt när vi är tre st som är sugna på olika saker.
Jag tror att Robban får styra det idag.

Pratade med min kusin Sussie idag och jisses vad vi har skoj när vi snackar.
Ska försöka åka och hälsa på henne och hennes man framöver.Dom har varit här, men vi har inte varit dit nån gång så det vore skoj.

Min man stack iväg till en jobbarkompis som bor ett par gator härifrån och jag ska ta tag i disken och sen slänga mig i duschen.
Blir nog en liten cykeltur sen känner jag.

Nej, nu hör jag disken kalla.

Adjö!

4 kommentarer:

Per-Anders sa...

Att handdiska är mysigt, tycker jag. Avkopplande och varmt om händerna.

Catta sa...

Ja, det stämmer bra, och så blir det så fint på diskbänken när man är klar :)

Unknown sa...

<3 Är så glad att du finns i mitt liv.
Tack för att du finns.
<3
Pumpkin

Catta sa...

Detsamma
<3