lördag 17 november 2012

Lördag

Hej på er.
Jag vaknade vid 7:30 i morse och har suttit och myst med kaffe och favoritbloggar.

När jag o Hårbollen tog första prommisen så insåg jag att nu jäklar är det dags att ta på strumpor och riktiga skor på morgonen.Det är lite kyligt att gå barfota i fula foppatofflor.

Igår var min väninna här som jag lånat symaskinen av.Jag hjälpte henne sy in sin vinterjacka för andra gången.Jisses, kvinnan försvinner snart, hihi..
Och som tack för hjälpen får jag ha symaskinen här ett tag till.
Jag satte upp nya gardiner i vardagsrummet för nåt tag sen, men dom var så ljusa så jag har ett par andra som jag ska fålla och hänga där i stället, och dom ljusa får flytta till sovrummet.

Mervil har börjat att mumla på nätterna. Det låter som han pratar i sömnen, så inatt fick jag putta lite på honom så han ändrade ställning, då slutade han.
Rolig katt det där.
Och så vet jag att jag vaknade till en annan gång och i mörkret ser man ju lite galet, så jag puttade till Micke o berättade att han såg ut som en ekorre, sen somnade jag igen. Inga konstigheter.

Ska greja på här sen vet jag inte vad vi ska hitta på..
Nån nytta kanske..

Jag är så glad för min hand börjar redan bli normal igen.

Hej Hopp.

Inga kommentarer: