torsdag 20 december 2012

Tungt men ändå skönt.

Har varit ute på en cykeltur på över en timma på förmiddagen. Ganska kallt och tungt att cykla, men ändå skönt att andas in ny luft och rensa skallen lite.

Struntar i tvättstugan idag och bokar i morgon i stället.

Åt lite stekt palt till lunch och är nu så trött så jag skulle lätt kunna  somna på två minuter, men jag ska hoppa in i duschen och sen vänta på Micke så ska vi knalla ner och handla.
Å ack o ve vad just det tar emot idag. Var in en snabbis på Coop och köpte en bonaqua(vatten) när jag cyklade hemåt och folk är som galna och trängs i skinkdiskarna och nästan slåss med laxen..
Jisses alltså.

Nåväl, vi måste göra det och ingen mening att skjuta upp det.

Vet inte vad det var för pådrag vid Coop när jag kom ut för både ambulans o polis stod utanför. Ok att man blir nyfiken,men ibland måste man helt enkelt strunta i sin nyfikenhet. Fanns redan en hel del åskådare så jag cyklade hemåt istället.

Nej, nu somnar jag strax så lika bra att hoppa upp och röra på fläsket.

Adjö

Inga kommentarer: